bine aţi venit la Boris Marian - Mehridiane: poezie, proză, articole, eseuri

Caligrafie

Caligrafie Caligrafie ca o pânză de păianjen, Schițată cu profund dispreț, Pui lornieta, o silabă, cade valul fără vlagă, Un ac încins tremură în iris, Ochii ei m-au lepădat, ca pe un avorton, Buze –moluște, sărutul morții, Numai Romeo și Julieta nu știau, Zăpada de peste drum s-a topit, Moartea lui Labiș, ar fi avut 78 de ani, Hoelderlin a stat în turn o viață, nebun, Primesc o scrisoare din adolescența mea Sfâșiată, Picuri de sânge pe hârtia virgină, E ceasul trei spre dimineață, O liniște funebră învăluie orașul, Dormi, orașul meu etern, Am să mă culc și eu, cine se va trezi și unde?Pagini neașteptate, Parfumul scrisorii furate, Atenția mea – un paratrăsnet, Pumnalul și crinul, Moartea șovăia înaintea execuției, amânată ca de obicei, Contesa sângeroasă nu mi-a spus nimic, După o noapte de dragoste tandră, de ce? M-ai întrebat ce-mi place din trupul tău, Eram prea obosit să mai răspund, dar ți-am atins Locul inimii. @@@@@@@@@@@ Plecând, ai lăsat o treaptă, O treaptă spre nicăieri, Ca o voce-n pustiu, Viața e plină de trepte, Pe unele se dansează, Pe altele se moare, Pe treapta lăsată, eu Te-am sărutat. Toată noaptea te-am sărutat. Treapta se apropia periculos de Lună, Te-am strâns în brațe, Sânii tăi se topeau pe pieptul meu, What a man, ai șoptit, m-am trezit lac de sudoare, o buhă râdea dintre copaci, iar râsul tău era al alteia. BORIS MARIAN