bine aţi venit la Boris Marian - Mehridiane: poezie, proză, articole, eseuri

Rațiunea

Rațiunea „Mă aflam într-un coșmar, stil Piranesi, Cărările logicii, pașii raționali nu duceau nicăieri, mi-am lăsat mintea să mă poarte pe scări întortocheate, apoi uși ce se deschideau spre NICĂIERI”, aceasta a fost ucenicia, Vilanelle, dacă nu ai avea inimă, ai fi moartă, de pe buzele satyrului, sângele se strecura spre barba de țap, ea nu era englezoaică, era australiancă, prevăzătorii treceau iarna prin apele fluviului, spre a descoperi o altă țară, fără vise nu am avea identitate, dar să nu le pierdem în oglinzile reale, ne aranjăm cravata sau rochia, mergem la întâlnirea cu viața, cu moartea, nu se știe cine intră și cine iese, copacii cresc pe morminte, știu ei ceva, foșnesc cu glas de om, cum interpretezi aceste șoapte, aceste vise, așa va fi, spuse Marele Preot.„ Calea Căilor nu este bătătorită”. BORIS MARIAN