bine aţi venit la Boris Marian - Mehridiane: poezie, proză, articole, eseuri

Am văzut

 

Am văzut un om cum s-a prăbușit,

Oamenii s-au adunat în jurul lui,

Lacrimi, fluierături, o femeie și-a pierdut sarcina,

Am văzut case oarbe,  gata să cadă,

Ziduri mute, grădini suspendate,

Scările de la Odessa, azilul de noapte,

Cât costă un bilet la spectacolul vieții?

Viața însăși.

……………………..

Intră cu motocicleta în camera mea,

intră  teroriști în camera mea,

intră un fluture, nu-l ia nimeni în seamă,

cineva urcă scările,  ah, țipă o fată la etajul opt,

apoi totul se liniștește,

 a doua zi, mari titluri, știri cumplite la TV,

eu mă sărut cu polițista de pe strada Polonă.

Fericit, diavolul își freacă mâinile,

Din scântei va izbucni flaăra,

Armata de cavalerie trece pe cer,

Cavalerii  Apocalipsei.

BORIS MARIAN