bine aţi venit la Boris Marian - Mehridiane: poezie, proză, articole, eseuri

Cimitirul lui Mircu

 

Înțelepții mor, proștii crapă,

Spune  un proverb spaniol,

Decedații se îngrămădesc  în față

Nu atât ca să vadă, ci să fie văzuți,

Unele cimitire dispar,

 dar dragostea pentru aproapele?

Aici ne odihnim, vă așteptăm.

Dacă eram afară, erai tu aici,

Zicea Robespierre.

Binele îl făcea rău, răul – bine.

La obiecte pierdute se afla o piatră funerară.

Mă duc pe lumea cealaltă, dar dacă n-o să-mi placă?

Viața este profund atașată de moarte.

Morții cu morții, viii cu viile, parcă era Păstorel.

De acum nu  mai e mult până … departe.

Eu nu am numit pe nimeni klistir,

Dar kapo există, bieții de ei. Niciunul nu a scăpat.

Nu fac aluzii, scriu ce gândesc.

Poate că voi uita trecutul, doar mâna dreaptă

 Să nu mi se usuce.

BORIS MARIAN